domů
registrační pokladny

 

Správa sítě u zákazníka

Vzdálená správa sítě

Telefonická podpora

Emailová podpora


Tvorba počítačové sítě:

LAN sítě

WiFi sítě

 











 

Počítačové sítě

Telefonická podpora

Telefonická podpora pro uživatele slouží predevším pro okamžité rešení bežných uživatelských obtíží. Funguje také jako poradna pro uživatele, když potřebují poradit například s Wordem, Excelem, Outlookem atd.Jako náš zákazník si můžete připlatit telefonickou podporu a vše ihned řešit s naším odborníkem, který Vám bude k dispozici Po-Pá od 8h - 19h nebo Po-Ne 9h - 18h nebo 24 x 7 - tzn. Po-Ne od 0h - 24h denně.


Výhody

Mezi největší výhody telefonické podpory patří rychlost vyřešení závady, popř. rychlé podání základní informace.

Nevýhody

Telefonickou podporou nelze  řešit veškeré problémy, zvláště požadavky složitějšího charakteru.

 

 

 

Copyright ©2007 Petr Junek




Reklama

Torrenty za HUbičKU